Wsparcie
Nie znaleziono Twojego urządzenia?
Sprawdź czy nazwa lub kod produktu jest poprawnie wpisany.Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego opisując swój problem.
SERWIS RMA DLA KLIENTÓW ABC DATA
Serwis produktów zakupionych w ABC DATA realizowany jest bezpośrednio u producenta. Uszkodzony produkt należy wysłać na adres serwisu, załączając wypełnioną dokumentację wg FORMULARZA.
SERWIS RMA DLA KLIENTÓW AB
Serwis zgłoszeń RMA dla produktów kupionych u dystrybutora AB S.A. dostępny jest pod adresem: http://serwis.tracer.pl
naprawy pozagwarancyjne
Uszkodziłeś swój produkt mechanicznie? Minął czas zgłoszenia w ramach gwarancji? To, że naprawa nie jest objęta gwarancją, nie znaczy że sprzęt musi iść do kosza! Zapraszamy do nas – prowadzimy również odpłatny serwis pozagwarancyjny. Zidentyfikujemy usterkę i określimy realne koszty naprawy (tel. +48 22 380 72 92).
Ubezpieczenie OC do 10 000 PLN na listwy zasilające
Wszystkie Twoje urządzenia podłączone do listwy zasilającej Tracer objętej niniejszym programem objęte są ubezpieczeniem na wypadek szkody przez nią wyrządzonej. Zapoznaj się z warunkami obowiązywania umowy.